Αρχική > Αποκαλύψεις, Γνώσεις, Υγεία, video > Το λάδι κάνναβης και οι απίστευτες ιδιότητές του

Το λάδι κάνναβης και οι απίστευτες ιδιότητές του

Παρασκευή, 30, Μαρτίου, 2012 Σχολιάστε Go to comments

  1. Κυριακή, 8, Ιουλίου, 2012 στο 15:54

    Έχασα όλη μου την οικογένεια από καρκίνο. Έχω κι άλλον άρρωστο από την ίδια αρρώστια. Προσπαθώ να το βρω, αλλά δεν έχει πουθενά κάποιο λινκ για αγορά. Στο τέλος θα αναγκαστώ να το καλλιεργήσω μόνη μου!

    • eleni
      Δευτέρα, 9, Ιουλίου, 2012 στο 10:09

      εγώ το βρήκα στο κατάστημα βιοπαράδοση στην Κομοτηνή. τηλ. 2531071888 e-mail bioparados@gmail.com. ΔΕΝ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.

      • vaggelis
        Πέμπτη, 6, Σεπτεμβρίου, 2012 στο 00:26

        ελένη μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το λάδι αν το χρησιμοποίησες γιατί έχω συγγενικό πρόσωπο με πρόβλημα.

      • Stavroula
        Τετάρτη, 12, Σεπτεμβρίου, 2012 στο 22:54

        είναι πόσιμο? πως χρησιμοποιειται απο τον ασθενη…?

      • Πέμπτη, 13, Σεπτεμβρίου, 2012 στο 08:12

        Είναι πόσιμο και έχει και πολλές συνταγές για ποτά, γλυκά κλπ. .
        Αν δώσεις αναζήτηση hash oil ή hemp oil uses θα σου βγάλει πολλά αποτελέσματα.

      • Stavroula
        Πέμπτη, 13, Σεπτεμβρίου, 2012 στο 13:03

        Ευχαριστώ πολύ! Θα πάρω τώρα στη βιοπαραδοση κομοτηνή να δω αν μπορούν να μου στείλουν.

  2. vag
    Κυριακή, 8, Ιουλίου, 2012 στο 17:07

    Βρίσκεις κάποια όπως αυτόή αυτά ή αυτά τα οποία είναι από σπόρους και δεν είναι τόσο καλά όσο το να το φτιάξεις μόνη σου από τη φούντα. Αν κάποια στιγμή επιτραπεί η καλλιέργεια θα λύσουμε το πρόβλημά μας

  3. Δευτέρα, 9, Ιουλίου, 2012 στο 11:20
  4. Achilleas
    Σάββατο, 20, Οκτώβριος, 2012 στο 00:18

    Σταυρουλα βρηκες το ΛΑΔΙ στην Κομοτηνή ειναι αυτό που ψάχνουν όλοι μπορείς να πεις λεπτομέρειες? με ενδιαφέρει για τον πατέρα μου…

  5. Δημοκριτος
    Σάββατο, 24, Νοέμβριος, 2012 στο 16:39

    το ελαιο απο σποριο κανναβης ειναι μεν ευεργητικο οντας πλουσιο σε ω3 και ω5 αλλα δεν καμια περιπτωση δεν μπορει να συγκριθει με το ελαιο το οποιο παραγεται απο τον καρπο της κανναβης και οτι οποιο σε πολλες περιπτωσεις , και οχι ολες, ειναι ικανο να θεραπευσει ασθενεις ακομα και σε τελικα σταδια καρκινικων παθησεων.Το ελαιο αυτο ειναι παρανομο σε ολες τις χωρες του κοσμου, ακομα και στην ολλανδια , αλλα και παλι θεωρειτε αδυνατο οτι θα μπορουσε να βρεθει στην παρανομη αγορα, ποσο μαλλον στην ελληνικη, ελαιο το οποιο θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει για ιατρικους λογους.Ο μονος τροπος ειναι να το παραγεται μονοι σας , καλλιεργωντας αρχικα ποικιλια indica THC>20% και μετατρεποντας το στην πορεια σε περιεκτικο ελαιο με την βοηθεια καταλληλου διαλυτη.Η διαδικασια της μετατροπης ειναι απλη αλλα επικινδυνη και αναλυεται στην σελιδα του rick simpson http://phoenixtears.ca/ .

  6. Σάββατο, 24, Νοέμβριος, 2012 στο 17:03

    βαγκ αν ειναι να περιμενεις να νομιμοποιηθει ωστε να θεραπευτεις , καλυτερα αρχισε να κλεινεις τις υποθεσεις σου

  7. eleni
    Κυριακή, 25, Νοέμβριος, 2012 στο 21:39

    Δεν πρόκειται να επιτραπεί ποτέ η καλλιέργεια της κάνναβης. Ένα φυτό τόσο ευεργετικό. Στην Ελλάδα το απαγόρευσαν το 1920. Ευτυχώς όμως η μητέρα φύση μας έχει πολλά αντικαρκινικά φάρμακα όπως το λεμόνι (μαζί με την φλούδα), την αλόη, τους σπόρους από τα κουκούτσια των βερύκοκων (δύο την ημέρα)… Δυστυχώς η νέα τάξη πραγμάτων δεν επιτρέπει την θεραπεία της νόσου… Υπάρχει θεραπεία αλλά κρύβεται επιμελώς. Όπως και η αλήθεια. Και στοχεύουν στην μείωση του πληθυσμού της γης. Μια ολόκληρη Αφρική ήταν πάντα το πειραματόζωο των φαρμακοβιομηχανιών. Στην Κομοτηνή που μένω τώρα τελευταία μας ψεκάζουν κάθε βδομάδα με βαρέα μέταλλα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Σίγουρα βέβαια πάντα νικάνε οι πολλοί. Αν ενωθούμε ίσως πετύχουμε το ποθητό.
    Το 1994 έχασα την μαμά μου από καρκίνο. Πηγαίναμε στη Θεσσαλονίκη για χημειοθεραπείες και έλιωνε κάθε φορά…Οι γιατροί τότε λέγανε ότι η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Φέτος το καλοκαίρι χάσαμε την μαμά της από καρκίνο στην παρωτίδα, 90 χρονών. Ο πατέρας μου έχασε δύο αδέρφια του από καρκίνο. Όλοι κάνανε χημειοθεραπείες αλλά απ’ ότι διαβάζω το λεμονάκι του θεού είναι 10.000 φορές πιο δραστικό από της χημειοθεραπείες. Αγόρασα και το λάδι της κάνναβης από το κατάστημα στην Κομοτηνή που και αυτό με τη σειρά του το προμηθεύεται από την Αθήνα και δυστυχώς δεν ξέρω αν έχει αντικαρκινικές ιδιότητες γιατί φτιάχνεται από σπόρους κάνναβης. Εμένα μου προκαλεί το αίσθημα της ευεξίας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΣΤΙΚΟ. Στην ετικέτα γράφει ότι χρησιμοποιείται στις σαλάτες και έχει γεύση καρυδιού. Πωλούνται επίσης και σπόροι κάνναβης….μήπως να πάω στο βουνό του χωριού μου να φυτέψω λίγους;;; χιχι

  8. vag
    Δευτέρα, 26, Νοέμβριος, 2012 στο 00:38

    Το πρόβλημα είναι ότι για να φτιάξεις αληθινό λάδι και όχι σπορέλαιο χρειάζεσαι τουλάχιστον μισό κιλό φούντα για να ξεκινήσεις γιατί είναι μία διαδικασία επικίνδυνη που παίρνει πολλές ώρες. Πάντως στην δική μου περίπτωση με 3 μεγάλους θρόμβους στην κεντρική αρτηρία κάτι που ο αγγειοχειρουργός μου το παρουσίασε σε συνέδριο σαν μοναδικό στα ιατρικά χρονικά, δεν μπόρεσε να εξηγήσει πως εξαφανίστηκαν τόσο μεγάλοι θρόμβοι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει και μάλιστα μόνο σε 4 μήνες κάτι που δεν γίνεται ούτε με τα αντιπηκτικά φάρμακα..

  9. Αναστάσιος
    Κυριακή, 2, Δεκέμβριος, 2012 στο 01:04

    Τι εννοείς φίλε μου, ότι χρησιμοποίησες το λάδι από κάνναβη και θεραπεύτηκες;;;

    • Κυριακή, 2, Δεκέμβριος, 2012 στο 10:10

      Η επόμενη αξονική σε διάστημα 4 μηνών ήταν πεντακάθαρη. Δεν ξέρω αν οφείλεται αποκλειστικά στο λάδι γιατί δεν είχα πολύ ώστε να το τρώω (όπως κατά τη γνώμη μου είναι η σωστή χρήση γιατί δεν επιβαρύνεις τον οργανισμό μετο κάπνισμα) και λάδωνα καπνό και τον έστριβα ή στα αμέτρητα τσιγάρα με φούντα που κάπνιζα σε αυτό το διάστημα ή στη θετική ψυχολογία που είχα (ήμουνα από την αρχή σίγουρος ότι θα φύγουν οι θρόμβοι).

      Η γνώμη των γιατρών είναι ότι με βοήθησε ο οργανισμός μου και ο Θεός γιατί τέτοιοι θρόμβοι δεν φεύγουν ποτέ και στις περιπτώσεις που είναι εφικτό (στην δική μου περίπτωση δεν ήταν γιατί ειδικά ο ένας ήταν μη εγχειρίσιμος λόγω θέσεως) τοποθετούν ένα ειδικό στεντ και τους «θάβουν» εκεί που βρίσκονται.

      Η αρχική πρόταση του γιατρού ήταν να μπει στεντ στους 2 και να αφήσουμε τον
      3ο όπως είναι μια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα κάτι που αρνήθηκα.

      Ίσως κάνω και άλλη αξονική αργότερα (εκτός του ότι δεν είναι καλό να κάνεις συχνά το σκιαγραφικό μου προκάλεσε μια αντίδραση στο αριστερό μάτι ) να δω αν έχουν ξαναεμφανιστεί αν και δεν έχω θρομβοφυλλία και όλες οι ειδικές εξετάσεις αίματος είναι καλές

  10. Τετάρτη, 28, Αύγουστος, 2013 στο 16:02

    λάδι κάνναβης, υλικά για την κατασκευή και την πλήρη επιστημονικά άρθρα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Mediccanna (ωωω.μεδικκαννα.κομ)

  11. Μαριλένα Tsadkroni
    Παρασκευή, 15, Νοέμβριος, 2013 στο 19:14

    Είμαι τόσο ευγνώμων στον Eric Oliver για την παροχή μου με λάδι κάνναβης εδώ στην Ελλάδα. Ήμουν διάγνωση με καρκίνο του μαστού πριν από 2 χρόνια, και από τότε έχω κάνει πολλά από χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, που δεν έχουν να με βοηθήσει, αλλά μόνο κατεστραμμένο ανοσοποιητικό μου σύστημα και την καθιστούν αδύναμη και αβοήθητοι. Ήρθα σε όλη Δάκρυα Phoenix και έχω διαβάσει για το πετρέλαιο κάνναβης πολλά και είδα ότι θα μπορούσα να μου δώσει Έλαιο κάνναβης εδώ είναι το κράτος, i επικοινώνησε μαζί του για: ericolivermedicalservice@hotmail.ca για την προμήθεια αυτού του φαρμάκου, να μου έκπληξη το φάρμακο αγοράστηκαν και παραδόθηκαν μέσα σε 48 ώρες και έχω πάει σε θεραπεία για τους τελευταίους 3 μήνες. Είμαι τώρα εδώ για να καταθέσουν ότι δεν είμαι περισσότερο ένας ασθενής με καρκίνο, έχω την εμπειρία μια συνολική μεταμόρφωση στον τομέα της υγείας μου με την υπηρεσία του πετρελαίου Rick Simpson κάνναβης. για όλα ασθενής με καρκίνο που ζουν στην περιοχή της Αμερικής και τον Καναδά, να πάρει το πετρέλαιο κάνναβης σας από ericolivermedicalservice@hotmail.ca,
    Μαριλένα Tsadkroni

  12. ντουνιας χρηστος
    Τετάρτη, 22, Απρίλιος, 2015 στο 10:52

    Σας παρακαλω πασχει ο πατερας μου απο καρκινο στο πανκγρεας μπορει καποιος να μου πει που θα βρω λαδι κανναβης?..ευχαριστω εκ των προτερων…

  13. ντουνιας χρηστος
    Τετάρτη, 22, Απρίλιος, 2015 στο 10:54

    Το mail ειναι ntouniasxristos@gmail.com

  14. Κάτια
    Τετάρτη, 22, Απρίλιος, 2015 στο 10:59

    Καλημέρα periplanomeno..Θεωρώ ότι όλες οι συνομιλίες είναι σημαντικές. Θέλω να ξέρω όμως αν θα βγάλω κάποια άκρη με το link που δημοσιεύσεις πριν λιγες μέρες.ευχαριστώ εκ των προτέρων…

    • Τετάρτη, 22, Απρίλιος, 2015 στο 11:07

      Γεια σου Κάτια.
      Δεν έχω έρθει σε επαφή και δεν μπορώ να σου επιβεβαιώσω κάτι τέτοιο.Έψαξα για τρόπο επικοινωνίας για τον Geo που είπε ότι το email που είχε αναφέρει η Μαριλένα δεν λειτουργεί, βρήκα το προφίλ του facebook και το έγραψα ως απάντηση. Αν θες μπορείς να δοκιμάσεις να έρθεις σε επαφή.

      • Κάτια
        Τετάρτη, 22, Απρίλιος, 2015 στο 11:36

        Σ’ευχαριστω πολύ για την άμεση απάντηση…Έστειλα ηδη μην. Μακάρι να βρω άκρη καθώς ο πατέρας μου έχει καρκίνο στο πνεύμονα κ ξεκινάει δεύτερη γραμμή χημειοθεραπειων. Είναι απελπισμένη…

      • Τετάρτη, 22, Απρίλιος, 2015 στο 11:43

        Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά. Αν θες δοκίμασε και τη λέσχη κάνναβης Θεσσαλονίκης :https://m.facebook.com/ThessCSC?fref=nf&refsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FThessCSC

  15. Κάτια
    Σάββατο, 25, Απρίλιος, 2015 στο 20:36

    Περιπλανωμενε καλησπέρα!Βρήκα τη σελιδα του Eric Oliver που μου έστειλες κ έστειλα μην. Μου απάντησε σήμερα…Να πιστέψω οτι είναι ασφαλής η επικοινωνια με αυτή την εταιρεία; Οτι το λάδι είναι το tears of phoenix;

    • Σάββατο, 25, Απρίλιος, 2015 στο 21:16

      Κάτια τι να σου πω. Τη σελίδα τη βρήκα με ψάξιμο στο internet. Δεν έχει γίνει μεταξύ μας κανενός είδους επικοινωνία.

      Ένα ρίσκο σ αυτά πάντα υπάρχει. Διπλό μάλιστα στη συγκεκριμένη περίπτωση.
      Το πρώτο είναι αυτό που θα παραλάβεις να είναι κατώτερο του αναμενόμενου,
      και το δεύτερο ότι παραλαμβάνεις ένα παράνομο προϊόν που διώκεται ποινικά, τουλάχιστον προς το παρόν, γιατί μελοντικά σίγουρα θ’ αλλάξουν τα πράγματα.
      Ήδη σε πολλές χώρες και πολιτείες της Αμερικής έχουν ξεκινήσει με θεαματικά κοινωνικα και οικονομικά αποτελέσματα.

      Εμείς όπως πάντα ουραγοί στις εξελίξεις, κάποια στιγμή κι όταν όλοι οι άλλοι το έχουν νόμιμο και έχουν ηδη κυριαρχήσει στην αγορά θα βάλουμε μπροστά…
      Πρόκειται για το φυτό που θα μπορούσε ακόμα και να μας βγάλει από την κρίση και μεις κάνουμε πλούσιους τους Αλβανούς καλλιεργητές…
      Η απόφαση για παραγγελία και τα ρίσκα είναι δικά σου.

  16. Detsi
    Τρίτη, 17, Νοέμβριος, 2015 στο 16:06

    Καλησπέρα παιδιά κι απο μένα! Δυστυχώς η αρρώστια αυτή χτύπησε και την δική μας πόρτα!! Ο πατέρας μου παλεύει με καρκίνο ρινοφαρυγγα. Μέχρι τώρα παράλληλα με τις συμβατικές μεθόδους κάναμε επιθεση στον οργανισμό με βιταμίνες. Όλα πήγαιναν καλά ώσπου άρχισαν οι παρενέργειες στα μέσα των θεραπειών. Η γιατρός μας απαγορεψε τους χυμούς και πρότεινε σκευάσματα. Θεωρώ ότι πρέπει να του κάνω θεραπεία χωρις φάρμακα. Έχει κουραστεί πολυ και δεν ξέρω πως θα τον πεισω.εσυ Κάτια βρήκες κάποια άκρη; δεν ξέρω τι να κάνω εχω απελπιστεί!
    Συγγνώμη αν σας κούρασα!

  17. Λέτα
    Παρασκευή, 15, Απρίλιος, 2016 στο 21:35

    Είμαι απελπισμένη,από χτές κλαίω, η μανούλα μου καρκίνο στον πνεύμονα!!!
    Πως θα βρώ το σωστό λάδι????Ανάθεμα τη χώρα που ζω….
    Βοηθείστε με….

  18. παπασπυροπουλου αθανασια
    Σάββατο, 25, Μαρτίου, 2017 στο 22:51

    Που μπορούμε να το βρούμε στην Ελλάδα; επείγον!!!!!!!!

  19. Evangelos
    Πέμπτη, 30, Μαρτίου, 2017 στο 23:27

    ο πατέρας μου έχει καρκίνο του εντέρου σε τελικό στάδιο…… ψάχνω απεγνωσμένα το λάδι (rso)thc…μπορεί κάποιος να βοηθήσει;ευχαριστώ ivanzaxos@gmail.com

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

